Yeni Kalsın Yeniler Yeniler Yeniler...


Kaşla göz arasında bu blog da birinci yaşını doldurmak üzere...


Peki bende birşey değişti mi?


Yani gerçekten bu bir yıl içerisinde işe yarar birşeyler yaptım mı? 
Yaptığımı da geçtim, kendime birşeyler kattım mı?


--------------------------


2009 benim için hayatımda hiç yaşamadığım bir duyguyla başlamıştı, burada ilk yazdığım şey de o konuyla ilgiliydi.


Çok şükür daha fazla zarar vermeden oldu bitti.


Hayatta birine kardeş demek için, birine değer vermek için beraber geçen 3 yıl, yeterli falan değilmiş.


İnsan "insanım" diyorsa birşeyler yapmalıymış, evet.
Fakat insan "ben insanım, siz hayvansınız" diyorsa, daha da fazla birşey yapmalıymış!


O güne kadar hayatımda çok kişiye kırılmıştım, gücenmiştim, öldürme isteği bile duymuştum ama hepsi de geçiciydi.


Ama hayatımda ilk defa sildim birini,
Ve affetmeyeceğim de!


Benim yargıcım rolünü oynarken kendisi her an için tam idamlık birini hayatımdan çıkarttığı için Allah'a sonsuz şükürler olsun!

Affetmemeyi de öğrenmiş oldum böylece!


--------------------------

Ölümü tanıdım.


Doğal sebeplerden olmayanını... Dolayısıyla pek de hoş görünmeyenini!


Kardeş acısının ne olduğunu,
Öldükten sonra ne olacağını,
Son durağı...


--------------------------



Çok takip ettiğim, deli divane olduğum, "hadi artık okul şarkıları söyleyip söyleyip kaydedin, yeter ki yayınlayın şu şarkıları" dediğim tüm kahraman ve kahramaniçelerim incilerini döktüler bu sene.

  • Otep, yeni albümünü çıkardı. Evet, tam üstüme çıkardı, ekşi süt gibi kokuyordu :))
Tam istediğim gibiydi, "bu kadar mı isabetli isteklerim varmış benim yahu" deyip kendimi beğenmemi bile sağladı.

Ayrıca çıkış tarihi itibariyle biraz eskice olan "Abominations" adlı bir DVD'sini de edindim bu metalik sarışının. Sırlarını paylaştı benimle, idrar kullanarak nükleer reaktöre eş değer enerji sağlamanın püf noktalarını anlattı, dinledim...


  • Rammstein, o albümü biraz daha çıkartmasaydı oturup kendi grubumu kuracak, şurup olacaktım şurup; grup olacaktım grup. 
Onlar istediğimden çok çok daha iyiydi, harikaydı. Yerde yılan gibi kıvrandırmalarına değdi.
Heybet denilen o şey senden dolup taşıyor be Till. Senden aşağısı Kasımpaşa, Üsküdar, Eminönü, elinin körü...

  • Yasemin Mori, esasen 2008 mahsulü olsa da ben hasata bu sene başlayabildim. Keşke daha da önce keşfedebilseydim.
İhtiyacım varmış, birisinin bana burnumun dibinde duranı, göstermesi gerekiyormuş. Bazen o "kıytırık, aralarında anlam bütünlüğü olmayan, şiir görünümündeki bariz düz yazılı" sözlerde de iş olabiliyormuş.

Aslında maharet Yasemin hanım kızımızda, yani halen sevmiyorum o uyduruk msn iletilerinde kullanmaktan başka bir işe yaramayan sözleri, neyse...


  • Within Temptation neden şeytana uydu? Neden özünü yitirdi? Neden MTV'ye yaranmak uğruna "fiiiçürink" yapma derdine düştü?

Yine de Sharon den Adel, sırf çok sevdiğim bir insana bu kadar benzediğin için seni affettim, The Silent Force Tour ve Black Symphony ile tekrar gönlümü kazandın. Ne kadar mükemmel olduğunu, hatta mükemmelin ne kadar "sen" olduğunu bir kere daha anlamış oldum. Fakat sen gel bırak bu rakın rolu anacım; eski, daha az tanındığın zamanlara geri dön...


  • Benim sevgili, gizli saklı grubum. Sonunda senin o bulunması atomu ve önyargıları parçalamaktan daha zor olan DVD'ni buldum ya...
Artık gerçekten de aramaya inanıyorum, aşka inanıyorum, bu bağlamda benim varlığım hakkında hiçbir fikriniz olmadığı için platonik aşka da inanıyorum.
Siz de tanınmamaya özen gösterin, lastfm'de sizin "top listener"iniz olmak için gece gündüz kastım çünkü :)))

Keşke özel hayatınızda çok yakın arkadaşınız olsam, çıksak gezsek dolaşsak sizinle, birbirimize fıkralar anlatsak...

--------------------------


Eskiden izleyip de birşey anlamadığım, anlasam da bir daha bulup izleyemediğim yaklaşık 20 - 25 adet tane filmi temin edip çölde serap izler gibi oturup izledim, kendimi kutluyorum.


Benden esirgenen şeylerin intikamını aldım, ohhhh, çatla da patla!


--------------------------

  • Sims 2'nin dibine vurmak, her ne kadar Sims 3'ün çıkacağı haftaya kısmetmişse de, yine de vurdum o dibe, çıktım o tavana.
  • Company of Heroes ile tank sesini, kan kokusunu ve bir manga askerin 9 kişiden oluştuğunu öğrenmiş oldum. Bir de Normandiya Çıkartmasından gına geldi, artık olur da yolum Normandiya'ya düşerse hayatta kaybolmam, o kadar ezberlettiler yani!
--------------------------

Evet, bir halta yarama kaygısı taşımayan tüm bu eylemleri ben yaptım, kendimle kısmen gurur duyuyorum, kısmen kendime kızıyorum.


Daha işe yarar, gözle duyulur, kulakla görülür ve para getirir şeyler yapmak istiyorum. Ve bu sene:


  • Aşkın beni bulmasını istiyorum. Ben de aşkı bulabilirim, aramaktan gocunmam. Sadece ortada aranacak bir aşk olduğunu bileyim. Benim için bir aşk yok iken mecnun gibi dolaşıp durmayım etrafta, yoruldum artırırınk...
  • Çekmek istediğim şu filmi çektiğimde kendime güvenim fena halde geri gelecek, istersem bu işi de becerebileceğim inancıyla daha lüzumlu işlere cesaret bulabileceğim.
  • Demin yazdım ama yine yazayım. Hişşttt!!! Aşk!!! Bul beni artık ya..
  • Azıcık şekle şemale girmem lazım, askerlik geldi çattı. Subaylık sınavını kazanamasam da sırtıma 30 kiloyu verdiklerinde saman balyası gibi yıkılmayım bari.
  • Dayanamıyorum ve bir kez daha söylüyorum: Aşk, orda mısın canım?
  • Sabit gelir denen arkadaşla müşerref olmak istiyorum. Üniversite bitiren her insanın tanışmak için yanıp tutuştuğu biriymiş kendisi.
  • Aşk! Anladın canım sen onu...
  • Arkadaşlarımla toplanıp geçmişi kurcalamak istiyorum. Kimsem yok, tüm arkadaşlarım başka şehirlerde, yalnız kaldım, böhüüü, hüngürrrr... Evet ağlıyorum, gözüme hiç birşey kaçmadı, bildiğin ağlıyorum :.( 
  • Daha önce bahsettim mi bilmiyorum ama: Aşk efendim aşk!
  • Hazır elim değmişken şu bilgisayarı biraz yenileyim, Şebnem Ferah yeni albümünü çıkarsın, iki sağlam komedi, bir sağlam aşk filmi çekilsin, multimedya (çoklu ortam da nedir abicim ya, en yaratıcı tercümeniz bu mudur yani?) isteklerim de bunlar. Tevazu sahibiyimdir de işte böyle...
  • Al-Hubb, The Love, Die Liebe...

--------------------------

Bana sanki çok hızlı geçmiş gibi gelen bu yılı da hayırlısıyla tamamlayıp, yenisine girmeyi; daha da nice mutlu yılları nasip etsin Allah'ım...


Sevgilerle
(^_^)


--------------------------
 

0 Yormuyorum: