Oynatmaya Az Kalanziyeviç

Sükunetimi kaybettiğimi söylüyorum ama halen hiç kimseyle hiçbirşey konuşabildiğim yok.

Anıra anıra ağlamak istiyorum ama katıla katıla gülsem bile birşey değişmeyecek, dolayısıyla ona da gerek yok.

Azıcık çıkıp hava alayım diyorum, salak salak yürüyüp anca "hava"mı alıp geliyorum. Hiç lüzumu yok.

Aslında işler nasıl bu hale geldi, hiç ama hiçbir fikrim yok...

Hiç kimseyle özel birşeyler paylaşamıyor olmak çok acı. Siz siz olun kendinizi asla ama asla böyle bir duruma düşürmeyin.

--------------------------


Sonra aman Somurtkan Şirin, ay Kötümser Şirin, vay Olumsuz Şirin...
Bir Allah'ın kulu da çıkıp sormuyor "Şirinim sen neden somurtkansın?" diye!
Biri de çıkıp derdine derman olmuyor Şirincağızın...

Hemen bir yafta, hemen bir dışlama, bir görmezden gelme, bir yok sayma...
Yazıklar olsun!

3 Yormuyorum:

Sis dedi ki...

Şirin olmak bile iyi bir şey ama yaw.
Titre ve kendine gel ey Cesur şirin:)

Syrano dedi ki...

Geleceğim gelmesine de, o gün artık herşey için çok geç olacak galiba :)))

Teşekkür ederim efenim :)

Distopias dedi ki...

bir de bu insan nasıl delirdi var. ben bunu yazdığımda, itiraflarımı, yaşadıklarımı filan hayattaki en büyük menkıbemi tamamlayıp çekip gitmek isterim bu hayattan. efendim mutlu olmanın sırrı kendini bilmemekten geçiyor. eğer kendini bilen ve kendini bulmuş bir insansan bittin. sukunet kaybolur, hava alsan da geçmez vs vs. müziği sevdiğin için değil dinlemek için filan dinleyeceksin. herkesle dalga geçeceksina ama kendin en ufak bir eleştiri yaptırmayacaksın. bunlar hep önemli. vatan elden gidiyor temalı konuşmalarda çılgın atacaksın, dejenere olmuş gençlik diye pehpeh çekeceksin. orta halli bir adam olmayacaksın asla. ne bileyim kimseyi sırf sevdiğin için sevmeyeceksin. sanatsal ve toplumsal bir sınava tabi tutacaksın. eskaza cahil bir arkadaşın olur ya da imdb top 250deki filmlerden sadece 50sini izlemiş olur. kimseye içindekileri anlatmayacaksın. türlü kültürel, toplumsal ama aslında içinde fırtınalar koparmayan muhabbetlerin adamı olacaksın. paylaşma kimseyle özel bir şey. bak vatan nasıl elden gidiyor tartışmasına muhakkak yetişirsin. dakika başı bulursun hatta. karşındaki bilgiliyse bilgisini ezmeye çalışacaksın.
velhasılı kelam "sen sadece sen" olmayacaksın. eklemeler yapacaksın kendine. cırılcıplak kalmayacaksın. sade olmayacaksın.kendini anlatırken ben sadece benim demeyeceksin aman ha. okuduğun kitaplar, giydiğin giysiler, gzdiğin yerler senin asıl varlığın yoksa kalbin varmış, insanmışsın gerek yok bunlara. bir de kibar davranacaksın. sakın şiveli filan konusma. sakın bok ya da göt filan deme. ama eleştirirken her türlü vur her yerine.

süper mutlu olursun sinan.
o bulduğun kendini var ya, bir an önce kaybetmeye bak. yoksa ebedi mutsuzluğun adı olursun. kaybet kendini. sakın bilme. o zaman ne ağlamak istersin, ne de hava almak.