Kamu Spotu

Bu aralar yolda belde ölür kalırsam aklınızda bulunsun, gözüm arkada, mutsuz ve acı dolu ölmüş olacağım,

Herşey içimde ukde kalmış olarak,

Doğru dürüst, ulan iyi ki yaşamışım beee diyecek güzel bir günüm geçmemiş olarak.

Şu dünyadan hiçbir muradımı alamamış olarak.


-----


Hayır yani sonra vay pek mutluydu, şöyle sevgi doluydu, böyle hayat doluydu, pek bi seviyordu seviliyordu, ay neden bizimle hiç paylaşmadı vattırı vızzırı saçmalamasınlar da arkamdan...

Kimseye de hakkımı falan helal etmiyorum, eğer ettim dememle olup bitecek kadar basitse o işler.

Öyle işte!






Ha nefret ediyorum bir de herşeyden, heh...

2 Yormuyorum:

yeşimm dedi ki...

Şuan aynen bu moddayım :((

Syrano dedi ki...

Bir de böyle insanı olmadık sıkıntılara sokup da ay sabır kardeş, bak sen şükret afrikada aç çocuklar bilmeneler vattırı vızzırı sanki ters yapar gibi inadına inadına konuşmuyorlar mı...

Çok esaslı küfürler edesim geliyor da, küfür bilmiyorum pek, anca çatlıyorum sinirimden böyle, gebertiveresim geliyor valla herkesi!!!